Calculate Inventory Turnover.jpg

How to Calculate Inventory Turnover Ratio and Increase It?

:

انوینٹری ٹرن اوور کیا ہے؟

آپ ایک کاروبار چلا رہے ہیں، بہت اچھا کر رہے ہیں، لیکن آپ کیسے جانتے ہیں؟ کاروباری کامیابی کو محض مفروضوں سے نہیں ماپا جا سکتا۔ اسے اعداد و شمار اور اقدار میں شمار کیا جانا چاہئے۔

نمبر کبھی بھی جھوٹ نہیں بولتے کیونکہ وہ یقینی طور پر آپ کو اس بات کی واضح تصویر فراہم کرتے ہیں کہ آیا آپ کا کاروبار پھل پھول رہا ہے یا ناکامی کے قریب ہے۔ یہ وہ جگہ ہے جہاں انوینٹری ٹرن اوور کی شرح کھیل میں آتی ہے۔

انوینٹری ٹرن اوور ایک تناسب ہے جو یہ ظاہر کرتا ہے کہ کمپنی کتنی بار اپنی فزیکل مصنوعات فروخت کرتی ہے۔ یہ معلومات نئی کاروباری حکمت عملی بنانے یا موجودہ کو بہتر بنانے میں مدد کے لیے استعمال کی جا سکتی ہیں۔

انوینٹری ٹرن اوور کی پیمائش کرنے کے بعد، کمپنیاں عام طور پر درج ذیل کو ایڈجسٹ کرتی ہیں:

  • مصنوعات کی قیمتیں۔
  • پیداوار کا حجم
  • خریداری کا حجم
  • سامان کی ناقص فروخت

انوینٹری ٹرن اوور کی شرح کا حساب لگانا

انوینٹری ٹرن اوور کا حساب کیسے لگائیں۔

ٹرن اوور کی شرح کا حساب ایک سادہ فارمولے کے ذریعے لگایا جا سکتا ہے جسے فروخت شدہ سامان کی قیمت کہا جاتا ہے (COGS). یہ فارمولہ کمپنی کے ذریعہ فروخت کردہ سامان کی پیداوار کے براہ راست اخراجات کا حوالہ دیتا ہے۔

اس لاگت میں سامان اور لیبر کی لاگت بھی شامل ہے جو سامان پیدا کرنے کے لیے براہ راست استعمال ہوتی ہے۔ بالواسطہ اخراجات جیسے کہ تقسیم، سیلز فورس اور لاجسٹکس کو عام طور پر اس فارمولے سے خارج کر دیا جاتا ہے۔

انوینٹری ٹرن اوور ریٹ (ITR) کا حساب لگانے کا بنیادی فارمولا یہ ہے۔

انوینٹری ٹرن اوور فارمولے کا حساب لگائیں۔

انوینٹری ٹرن اوور کی شرح کا حساب بیچی جانے والی اشیا کی قیمت کو اوسط انوینٹری سے تقسیم کر کے لگایا جاتا ہے۔

تو اگر 2020 کے لیے آپ کا COGS کل $500,000 تھا اور آپ کی انوینٹری $100,000 تھی، تو آپ کی ٹرن اوور کی شرح 5 ہوگی۔ اب کیا 5 اچھی تعداد ہے؟ یہ آپ کے کاروباری اہداف اور صنعت پر منحصر ہے۔

ایک اچھا انوینٹری ٹرن اوور تناسب کیا ہے؟ عام طور پر، 5 اور 10 کے درمیان کی قدر کو بہت سی صنعتوں کے لیے اچھا ٹرن اوور تناسب سمجھا جاتا ہے۔ اس کا مطلب یہ ہے کہ آپ کی انوینٹری مکمل طور پر فروخت ہو جاتی ہے اور ایک یا دو ماہ کے اندر دوبارہ ذخیرہ ہو جاتی ہے۔

تاہم، براہ کرم نوٹ کریں کہ یہ کوئی سخت اور تیز اصول نہیں ہے۔ آپ کے کاروبار کا ماڈل اور اہداف بالکل مختلف ہو سکتے ہیں۔ سب سے اہم حصہ آپ کی کاروباری ضروریات کے مطابق آپ کے ITR کو بہتر بنانا ہے۔

کیا بہت زیادہ ٹریفک ہونا اچھی چیز ہے؟

اعلی انوینٹری ٹرن اوور کا تناسب کم رکھنے سے کہیں بہتر سمجھا جاتا ہے۔ لیکن ایک انتہائی اعلی ٹرن اوور تناسب کا مطلب یہ ہو سکتا ہے کہ آپ کی مصنوعات یا خدمات کو کم اہمیت دی گئی ہے۔

اس صورت میں، ہم تجویز کرتے ہیں کہ آپ اپنی قیمتوں کے ڈھانچے کو ایڈجسٹ کریں۔ لیکن یہ ایک دو دھاری تلوار ہے کیونکہ قیمت میں زبردست اضافہ کا اطلاق آپ کے صارفین کے لیے نقصان دہ ہو سکتا ہے۔

اس کے علاوہ، اگر آپ کو مسلسل دوبارہ ذخیرہ کرنے کی ضرورت محسوس ہوتی ہے، تو اس کا مطلب ہے کہ آپ کی انوینٹری کی سطح مسلسل کم ہے۔ سپلائی چین میں ایک چھوٹی سی رکاوٹ قلت کا باعث بن سکتی ہے اور ہو سکتا ہے کہ آپ اپنے صارفین کے مطالبات کو پورا نہ کر سکیں۔

کاروبار کی شرح کو بہتر بنانا

مصنوعات کو ایک ساتھ گروپ کریں۔

لوگ اکثر ملتے جلتے مصنوعات خریدتے ہیں۔ اپنی کم فروخت ہونے والی مصنوعات کو اپنی سب سے زیادہ فروخت ہونے والی اشیاء کے ساتھ ملانا دونوں کی فروخت کو فائدہ پہنچا سکتا ہے۔ یہ ایک سادہ خیال کی طرح لگتا ہے، لیکن یہ بہت طاقتور ہے.

جب آپ کی پیشکشوں کو جمع کرنے کی بات آتی ہے تو ڈیٹا پر مبنی نقطہ نظر اختیار کرنا بہتر ہے۔ مثال کے طور پر، اگر ڈیٹا بتاتا ہے کہ دو پروڈکٹس اپنے طور پر اچھی طرح کام کرتے ہیں، تو انہیں ایک ساتھ باندھنے کی ضرورت نہیں ہے۔

قیمت کی ایڈجسٹمنٹ

جیسا کہ پہلے ذکر کیا گیا ہے، آپ کی انوینٹری ٹرن اوور کا تناسب بہت کم یا زیادہ ہونے کی ایک وجہ اس کی قیمت ہے۔ ای کامرس سائٹس نے مختلف فروخت کنندگان سے قیمتوں کا موازنہ کرنا آسان بنا دیا ہے۔ مزید برآں، آج کل صارفین خریداری کا فیصلہ کرنے سے پہلے مکمل تحقیق کرتے ہیں۔

صنعت کے رجحانات کے ساتھ تازہ ترین رہنا اور وقتاً فوقتاً اپنی مصنوعات کی قیمتوں کا جائزہ لینا اچھا عمل ہے۔ تاہم، اس بات کی کوئی ضمانت نہیں ہے کہ قیمتیں کم کرنے سے ٹریفک کی اچھی درجہ بندی ہوگی۔ یہ دونوں سمتوں میں آپ کے ٹریفک کے تناسب کو متاثر کر سکتا ہے، اس لیے احتیاط سے چلنا ضروری ہے۔

ایک مارکیٹنگ مہم شروع کریں۔

ایک مناسب طریقے سے چلائی گئی مارکیٹنگ مہم آپ کی انوینٹری ٹرن اوور کی شرح کو بہت زیادہ فروغ دے سکتی ہے۔ یہ مشورہ دیا جاتا ہے کہ رجحانات سے فائدہ اٹھائیں اور اپنے صارفین کے خرید کے نمونوں کے مطابق عمل کریں۔ اس طرح آپ ٹارگٹڈ پروموشنز کے ساتھ تیزی سے سیلز بڑھا سکتے ہیں۔

نتیجہ

معلومات جیسا کہ انوینٹری ٹرن اوور کی شرح، اس کا حساب اور یہ آپ کے کاروبار میں کیسے ترجمہ ہوتا ہے آپ کو اپنے کاروبار کو ایک نئی روشنی میں دیکھنے اور یہاں تک کہ ممکنہ طور پر آپ کے ٹرن اوور کو بہتر بنانے میں مدد کر سکتی ہے۔ زیادہ یا کم کاروبار کی تعریف آپ کی کاروباری صنعت کے لیے بہت ساپیکش ہے۔ یہ آپ پر منحصر ہے کہ آیا آپ کی مصنوعات مارکیٹ میں اچھی کارکردگی کا مظاہرہ کر رہی ہیں یا اگر وہ ناکام ہونے کے لیے ترتیب دی گئی ہیں۔

ریپڈ فائر سوالات

سوال نمبر 1: انوینٹری ٹرن اوور کی شرح کیا ہے؟

جواب: انوینٹری ٹرن اوور ریٹ سے مراد وہ تناسب ہے جو یہ ظاہر کرتا ہے کہ کمپنی نے اپنی فزیکل پروڈکٹس کو کتنی بار فروخت کیا ہے۔ یہ کاروباروں کو یہ شناخت کرنے میں مدد کرتا ہے کہ ان کی مصنوعات کتنی تیز یا سست فروخت ہو رہی ہیں۔

سوال نمبر 2: انوینٹری ٹرن اوور کی شرح کا حساب لگانے کا فارمولا کیا ہے؟

جواب: انوینٹری ٹرن اوور = (نیٹ سیلز) / (بیچنے والی قیمت پر اوسط انوینٹری)

سوال نمبر 3: ایک اچھا انوینٹری ٹرن اوور تناسب کیا سمجھا جاتا ہے؟

جواب: 5 سے 10 کے انوینٹری ٹرن اوور کا تناسب عام طور پر اچھا سمجھا جاتا ہے۔ تاہم، یہ بہت ساپیکش ہے اور آپ کی کاروباری سرگرمیوں پر منحصر ہے۔

سوال نمبر 4: کیا کاروبار کی شرح بہت زیادہ ہونا اچھا ہے؟

جواب: ضروری نہیں. ٹرن اوور کی زیادہ شرحیں اس بات کی بھی نشاندہی کر سکتی ہیں کہ آپ کے حریفوں کے مقابلے آپ کی مصنوعات کی قیمت کم ہے۔ یہ مصنوعات کی کمی جیسے دیگر مسائل کا باعث بن سکتا ہے۔

سوال نمبر 5: ٹرن اوور کی کم شرح کو کیسے طے کیا جائے؟

جواب: کم کاروبار کی شرح کو ٹھیک کرنے کا طریقہ یہاں ہے:

  • ایسی مصنوعات پیش کرنا جو پیکجوں میں کم فروخت ہوتی ہیں۔
  • مارکیٹنگ اور پروموشنل سرگرمیوں میں اضافہ
  • کم قیمت پر فروخت ہونے والی اپنی مصنوعات کی قیمت کو ایڈجسٹ کرنا
  • پروڈکٹ کی طلب کو پورا کرنے کے لیے آرڈر سائیکل کو ایڈجسٹ کرنا اور اوور اسٹاکنگ جیسے مسائل سے گریز کرنا